کلاهک قارچی ایمنی میلگرد

سایر مجموعه ها:

کلاهک قارچی میلگرد یک قطعه کارآمد جهت افزایش ایمنی در محیط های کار ساختمانی شامل میلگرد های سرکش است که به کلاهک ایمنی میلگرد هم معروف است.

پیام در واتس اپ
توضیحات محصول:

کلاهک ایمنی قارچی میلگرد (MS) Mushroom safety cap

برخی از انواع اسپیسر های پلاستیکی خاص ، با اهدافی غیر از ایجاد پوشش بتنی لازم، طراحی و تولید شده اند که کلاهک قارچی میلگرد هم یکی از آنهاست. این محصول در دسته محصولات اسپیسر محافظ میلگرد و اسپیسر ایمنی میلگرد قرار میگیرد که به نام کلاهک امن قارچی یا کلاهک ایمنی قارچی هم شناخته میشود و جزو ملزومات ایمن سازی محیط ساختمان سازی می باشد .

شرکت آرپیکو تولید کننده کلاهک قارچی میلگرد با بهترین کیفیت است که مناسب ترین قیمت کلاهک ایمنی قارچی میلگرد را ارائه میکند.

کاربرد، ویژگی ها و قیمت خرید کلاهک ایمنی قارچی میلگرد از تولید کننده :

ایجاد ایمنی برای کارکنان ساختمانی یکی از مباحث اصلی در پروژه های ساختمانی است . به طور مثال در کشورهای پیشرفته ، در صورت عدم رعایت ایمنی ، به طور قطع پروژه ساختمانی تعطیل خواهد شد .

یکی از مخاطراتی که در پروژه های ساختمانی همواره برای کارکنان وجود دارد ، احتمال برخورد پرسنل با تجهیزات و متریال مصرفی در پروژه می باشد، که ممکن است موجب ایجاد صدمات جدی و جراحات شدید و حتی مرگ و میر پرسنل اجرایی پروژه شود . یکی از خطرات مهم در پروژه های ساختمانی، نوک آزاد میلگردهای عمودی شبکه های میلگردی است که در صورت برخورد کارکنان با آنها و یا احتمال پرت شدن کارکنان از طبقات روی آنها، خسارات زیانبار و سنگینی را به دنبال خواهد داشت .

جهت رفع این معضل قطعه پلاستیکی کلاهک قارچی میلگرد که از نظر ظاهری شباهت زیادی به قارچ دارد، طراحی و تولید شده است .این قطعه توان جای دادن میلگرد تا قطر 32 میلیمتر را دارا می باشد. کلاهک قارچی میلگرد معمولا در سر میلگردهای عمودی استفاده می شود.

این قطعه در سر میلگرد های انتظار قرار گرفته و با رنگ و شکل مخصوص خود مانع از برخورد کارگران با سر میلگرد ها و آسیب دیدگی ایشان می شود.

ویژگی :

طراحی کارشناسی شده برای جلوگیری از بروز حوادث - رنگ زرد هشدار دهنده برای جلب توجه افراد به نقطه خطر -مناسب بودن قیمت کلاهک ایمنی میلگرد

مقدار استفاده : 

به تعداد سر میلگرد های آزاد.

 کلاهک ایمنی قارچی میلگرد در چارچوب استاندارد های بین المللی طراحی و تولید شده است. اگر به دنبال تولید کننده اسپیسر پلاستیکی و محصولات  ایمنی و کمکی قالب بندی بتن هستید، جهت دریافت لیست قیمت کلاهک ایمنی قارچی میلگرد و دیگر محصولات موجود در بازار، با کارشناسان ما در شرکت آرپیکو تماس حاصل فرمایید.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید