واشر تراز کننده کاشی ( تکمیل ارتفاع)

واشر تراز کننده کاشی یک قطعه بسیار ساده اما کاربردی است و در مواقعی که ارتفاءگیره تراز کننده کاشی و گوه با قطر کاشی همخوانی ندارد، به تراز کننده کاشی اضافه میشود تا مانع عبور گوه از داخل گیره شود.

پیام در واتس اپ
توضیحات محصول:

واشر همتراز کاشی

امروزه ابزار های گوناگونی برای ایجاد سهولت در عملیات کاشی کاری پدید آمده اند و هر روز هم این ابزار ها با پیشرفت و تکامل و تنوع بیشتری روبرو میشوند. محصولی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، یک قطعه بسیار ساده اما کاربردی است که برای رفع یک مسئله معمول در استفاده از تراز کننده کاشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

واشر همتراز کاشی

واشر تراز کننده کاشی و سرامیک قطعه ساده‌ای است که در مواقعی باید به تراز کننده کاشی اضافه شود. با توجه به تنوع بسیار زیاد تراز کننده‌های کاشی و تنوع خود کاشی‌ها و سرامیک‌های مورد استفاده در ساختمان، گاهی ضخامت کاشی مصرفی با تراز کننده کاشی مورد استفاده ما هماهنگ نمی‌شود و گوه تراز کاشی هنگام عبور از تاج گیره، بدون ایجاد فشار اضافی گیره را رد میکند. این اتفاق به دلیل بلند بودن ارتفاع تاج گیره نسبت به کاشی روی می‌دهد. در چنین مواقعی معمولا کاشی کاران مجبور می شوند که نوع گیره یا تمام تراز کاشی خود را تغییر دهند و انوع دیگری را تهیه و یکی یکی امتحان کنند تا به ارتفاع مدنظر برسند.

محصول ساده اما هوشمندانه آرپیکو، یعنی (( واشر همتراز کاشی )) برای رفع این مسئله به خوبی طراحی و تولید شده است تا شما را از دردسر ها و هزینه هایی که چنین شرایطی به شما تحمیل میکند، برهاند.

طریقه کار واشر تراز کننده کاشی:

نحوه استفاده از واشر تراز کننده کاشی  بسیار ساده و به این صورت است که شما پس از نصب گیره تراز کننده زیر کاشی ها و قرار دادن هر دو کاشی، واشر تراز کننده کاشی را از شیار میانی روی تیغه یا پیچ گیره تراز کاشی گذاشته و سپس گوه یا مهره پیچی را روی گیره می بندید. در صورتی که باز هم با کاهش ارتفاع و رد شدن گوه مواجه شدید میتوانید از دو عدد واشر روی هم استفاده کنید؛ هرچند این موضوع به ندرت رخ می دهد و معمولا با یک عدد واشر تراز کننده کاشی، مشکل رد شدن گوه تراز کننده کاشی از داخل گیره، مرتفع می‌گردد.

سطح صاف این محصول با سطح کاشی و کف گوه تراز کننده کاشی هم راستا شده و باعث می‌شود تا فاصله خالی برای فشار روی کاشی پر شده و عملیات تراز کننده کاشی به درستی انجام شود.

برای سفارش یا استعلام قیمت این محصول آرپیکو، هم اکنون میتوانید با کارشناسان ما از طریق شماره تلفن های ما تماس گرفته و یا در واتس آپ پیام بگذارید تا در سریع ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ داده شود.

نظرات (0)

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید